Dnes se mění zítřek.

04.11.2020

Jsme v bezprecedentní době, kdy dříve, než kdy jindy musíte dbát na budoucí dopady stávající krize. Není dnes nikdo, koho by se stávající situace nedotkla. Ať už pozitivně nebo negativně. Mnoho firem si ale není plně vědomo nepříznivé situace a vyčkává, až skončí stávající situace a očekává, že se vše vrátí do starých kolejí. Je to bláhové a naivní.

V tom lepším případě funguje firma bez problémů, nebo dokonce díky vhodnému sortimentu živelně roste. V tom horším případě se ale začínají projevovat první problémy, majitelé si ještě nepřipouští nepříznivost situace. Management je ve stádiu kdy si nechce krizi připustit, nebo dokonce aktivně popírá situaci. Kdo nechce vidět nepříjemnou skutečnost tak ji neuvidí, psychologie selektivní slepoty funguje výtečně.

I přes zdánlivě dobré výsledky nastupuje strategická krize. Dnes se mění výsledky zítřka. Nyní je ta nejvhodnější doba na provedení revize dlouhodobého strategického plánu, na nezávislé zhodnocení výkonnosti firmy a provedení analýzy, která nabídne nestranný a nezkreslený pohled na výkonnost firmy nezatížený vnitrofiremními vazbami.